Υποφέρετε από κατάθλιψη; Πάρτε λίγο αέρα.

 

Τα γυμναστήρια, οι σχολές χορού ή ακόμα και η άσκηση στο σπίτι είναι ένας καλός τρόπος να εκτονώσετε την κακή ενέργεια –εκτός από τα άλλα πλεονεκτήματα που αφορούν στην εκγύμναση του σώματος. Σύμφωνα όμως με τους ερευνητές του Πανεπιστημίου του Essex υπάρχει ακόμη ένα πλεονέκτημα: μόλις πέντε λεπτά «πράσινης άσκησης», όπως το περπάτημα, η κηπουρική ή το ποδήλατο, μπορούν να αυξήσουν την αυτοπεποίθηση και την ψυχική διάθεση.

Μέχρι σήμερα πολλές έρευνες είχαν ασχοληθεί με το θέμα της «πράσινης άσκησης» και γνώριζαν τα ευεργετικά της αποτελέσματα όσον αφορά σε περιπτώσεις ψυχικής ασθένειας, όμως οι Jules Prettyκαι Jo Barton, επικεφαλής της έρευνας προσδιόρισαν τον χρόνο που χρειάζεται για να φανούν τα αποτελέσματα: πέντε λεπτά. Τα στοιχεία τους προήλθαν από την μελέτη 1.252 ανθρώπων, διαφορετικών ηλικιών, γένους και ψυχικής κατάστασης που συμμετείχαν σε 10 προϋπάρχουσες έρευνες στην Βρετανία. Μάλιστα κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οποιοδήποτε φυσικό περιβάλλον είναι ευεργετικό, συμπεριλαμβανομένων των πάρκων των πόλεων, όμως οι «πράσινες περιοχές» που βρίσκονται κοντά σε νερό αποδείχθηκαν οι πλέον ευεργετικές.  Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Environmental Science & Technology. [Ελευθερία Καμπούρογλου, Αγγελιοφόρος: Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010]

    Advertisements

    Leave a Reply

    Fill in your details below or click an icon to log in:

    WordPress.com Logo

    You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

    Twitter picture

    You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

    Facebook photo

    You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

    Google+ photo

    You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

    Connecting to %s